Yone speelt tennis

17 02 2012

Ik had me voorgenomen om eenmaal in Tenerife weer te gaan tennissen. Tot nu toe geen geluk, want geen tijd en nu een baan en geen tennispartner…Yone daarentegen heeft op zaterdagochtend best tijd, hij gaat niet meer naar zwemles omdat het te koud is (het is een buitenbad) en vlakbij Ama en Apo is een tennisclub. Kwestie van even bellen en informeren, en ja hoor: op zaterdagochtend van 11 tot 12 is er tennisles voor kinderen. Ik kan Yone maar 3x per week brengen omdat ik altijd 1 zaterdag per maand werk, maar 3x is beter dan niets dacht ik zo. Dus ik heb 2 weken geleden Dácil ‘s ochtends bij Ama gelaten en Yone naar tennisles gebracht. Het was als een warm weerzien, Álvaro, de eigenaar, en destijds zo rond het jaar…um…1990…?…herkende me meteen en wist zelfs mijn naam nog. Yone kreeg een racket te leen en hop…Voor het eerst met een racket in zijn hand. Dit gaan we dus vaker doen!!

 


Actions

Information

One response

26 02 2012
Alec

GREAT form but bend your knees!

Leave a Reply

