Yone kust de zeeleeuw

22 01 2014

Het was een van de laatste dagen van de kerstvakantie. Ik had beloofd dat we nog naar Loro Parque zouden gaan, want Yone had een jaarkaart voor z’n verjaardag gekregen, en Dácil betaalt niet, althans nog niet, of beter gezegd, toen nog niet: kinderen onder 6 mogen gratis naar binnen. Ik heb er bijna een jaar gewerkt dus ik ken de weg en ook veel oudcollega’s, leuk om ook weer eens gedag te zeggen. Op de valreep op de laatste zondag van de vakantie toch nog gegaan. Tip: zondag is de rustigste dag in de week. Yone trots z’n kaart bij de kassa laten zien, Dácil onder veel ooohs en aaahs (ik wist niet dat je een gehandicapte dochter had…eh, nee, dat zeg ik er meestal niet bij – hoi, ik heet Cisca en heb een gehandicapte dochter….mmmmm…) naar binnen gerold en met z’n drietjes op de foto die we toch niet gingen kopen… We zaten vooraan in de Loro Show in de hoop dat Yone als vrijwilliger mee mocht doen, maar er was een verjaardagskindje dat voor alle activiteiten naar voren werd gehaald. Lekker worstjes met patat gegeten en als uitsmijter naar de zeeleeuwenshow geweest. Aangezien de tribune met trappen naar beneden is gebouwd bleef ik boven met Dácil in de kinderwagen die ik strategisch onder de boxen heb geparkeerd zodat zij ook zat te swingen in de wagen. En Yone heb ik instructies gegeven zodat hij de zeeleeuw zou kunnen aaien. Daar moet je beneden voor zitten, naast het deurtje waar hij altijd uitkomt. Nou, het was weer een feest. Met natte vissenzoen en al!

león marino


Actions

Information

Leave a Reply

